torsdag

Har gett upp plugget nu, jag har dålig självdisciplin jag vet men det får jag hoppas kanske växer fram så småningom. Är glad bara att jag har kommit igång lite, för jag tycker verkligen att det är svårast. Iofs kommer jag hinna ändra ungefär 1000 gånger men ändå. Ska försöka skumma igenom böckerna lite bättre och fiska efter fakta så tror jag nog att det löser sig tillslut :)
 
 
 
mitt uppe i plugget så tog jag en paus och hoppade i badet lite. Så glad är jag över att ha ett badkar. Skulle nog inte klara mig så bra alls utan det om jag ska vara helt ärlig. Sitter i soffan och myser lite nu bara och skriver lite här och där. Om ett tag ska jag göra mig iordning och sedan blir det bio ikväll faktiskt. Vi ska se den nya hungergamesfilmen och ha det mysigt i biomörkret, gooosigos. Såg 1an på planet påväg till bali och den gillade jag, även om jag starkt ogillar overkliga filmer. Så får hoppas att 2an också faller mig i smaken :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0