lördag

Alltså, hade jag världens bästa fredag?? Hade jättemysig inflyttningsfika hos emelie igårkväll efter tävlingen. Allt från äppelpaj till hemmagjorda maränger, godis och chips och dipp. Ni kan tänka er, mysigaste kvällen. Och helt plötsligt ringer det på dörren, och vem är det som kommer nu tänkte vi. Då kliver Brittsson in genom dörren. Alltså vi blev så chockade! Gud vad jag hade velat sett våra miner! Världens bästa är hemma från USA och ja är så jääääädrans glad. Går inte ens att beskriva :D Bästa bästa bästa är äntligen hemma och ska inte åka tillbaka. Vågade inte ens fråga om hon bara skulle va hemma över helgen eller hur det var.. Kan inte fatta att hon är hemma, det är helt sjukt. Liksom endast nåra kilometer bort nu, och för någon dag sen på andra sidan jordklotet. Man kan säga att det blev en hejdundrande överraskning! Den enda som visste var emelie, hur nu hon kan ha hållt tyst om detta mirakel haha :D Såå mycket att ta igen, men det kändes ändå som att det inte var så längesen vi sågs trots att det är hela 9 månader. Ikväll blir det förening <3
 
Tävlingen då? Bytte ju som sagt klass och startade igår istället en 130. Han kändes lite seg om man jämför hur han är utomhus men han kändes riktigt fin faktiskt. En ryttarmiss resulterade i fyra fel men en godkänd runda för att vara första inomhus. Jag stryker 135 imorgon och hoppar 130 idag istället, tyckte att det var lite läskigt att komma in. Hinderna kommer så jädra fort ur sväng så jag måste nog vänja mig lite vid att va inomhus nu. Cessan skulle inte ha några problem med hindrena, det är ju snarare emellan och vid utgång/hörnerna haha.. Men det känns kul att hoppa 130 idag, vi får starta lite högre en annan gång istället :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0