måndag

hejjjjj allihopa!
förlåt för dålig update här på bloggen men det har varit full rulle senaste dagarna. Denna helg har varit helt fantastisk. Min bästis är hemma, tävling, partaj, umgåtts med mina bästa och bara allmänt mys! I lördags började dagen med en riktigt jädra blöt tävlingsdag. När jag började värma upp så kom det spöregn så både jag och cessan var dyngsura när  vi kom in på banan. Men vad gjorde det? Vi kom 3a efter en felfri runda i 130:n. Bytte ju som sagt klass till 130 istället för 135 för jag tyckte det kändes bra när det är första inne osv, och jag är glad att jag gjorde det beslutet :) Hämtade upp brittson och sedan åkte vi hem till mig och gjorde oss iordning och sedan kom de andra. Drack vin och hade det såå mysigt, som back in the Days ;) hihi. Som jag saknat det <3
 
Igår var det bakisdag för hela slanten. Alltså varför blir jag så sliten? Det är så ovärt när hela dagen går bort på att må lite halvtaskigt, haha. Men blev lite lunch och sedan en nap hemma innan vi möttes upp igen allihopa och käkade på helt enkelt. Så jäkla god mat och så hade de lite nytt på menyn dessutom. Tog en biff med gratäng och Västerbottencreme och det var verkligen så himla gott. Kanske man har en ny favvo?
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0