onsdag

Har pluggat i ett par timmar nu och jag kommer faktiskt någon vart, tro det eller ej. Det är tre stycken frågor vi ska göra individuellt, sedan en fråga som man kan göra i par eller själv. Jag håller på med den sista nu men är ju såklart en del som ska ändras. Dock har jag gjort grunden ialalfall och det känns så skönt.
 
Jag blev erbjuden en plats på en clinic för pether markne imorgon, men TYVÄRR kan jag inte gå eftersom jag ska jobba. Såklart ska det bli roligt att jobba också, men att missa en sådan chans känns väl inte så roligt. Får hoppas att det kommer fler chanser :) Blev även erbjuden ett groomjobb faktiskt, men det kommer jag heller inte hinna med så var tvungen att tacka nej till det även om det skulle vara sjukt kul att prova på det också. Det var till en tävlingsryttare här i Sverige som hade 5 hästar. Får hoppas att det fortsätter komma erbjudanden för jag älskart!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0