Onsdag

Jag och Emelie var i skolan idag en sväng och var med på lite seminarium som faktiskt var roligt :) lite bildanalys och reflektioner kring detta och jag kände mig allt lite smartare när jag gick därifrån, och det är ju alltid roligt! Sedan gick vi ner på stan och käkade lite lunch på nian (blev pasta för mig as usual) och sedan kikade vi runt i lite affärer. Fick med mig ett par fina skor hem också, lucky me! Borde verkligen dra en rensning i garderoben för jag har alldeles för mycket där.

När jag kom hem snitsade jag om till träningsdräkten och mötte upp min kära vän Emelie för en pw. Så himla härligt väder ute så det var en fröjd att gå idag, nästan som att benen gick av sig själva. En timme blev det och nu har jag precis dykt ner i badkaret, helt fantastisk onsdag för min del :) 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0