onsdag

Försökte verkligen ge mig själv en sovmorgon idag men det gick väl sådär. Vaknade fyrtioelva gånger och somnade om... Stod i alla fall ut med det till kl var 10 sedan klev jag upp. Tog en pw runt i boulongern och nu pluggar jag litegrann. Går väl sådär när man vet att man ska åka iväg strax. Försöker gör jag i alla fall :)
 
Snälla Emmie ska rida på Caesar idag och trimma igenom honom. Så skönt att få lite hjälp när det krånglar, guld värt! Speciellt hon som vet hur han är och har ridit honom mycket förut innan vi köpte honom. Sån tur att både tränare och hjälp finns ett stenkast ifrån stallet :) Jag ska åka iväg och handla lite inför middagen jag ska laga ikväll, och sedan ska jag jobba kl 16 på bodyshop. Ska ha stängning idag med Janice och hade öppning igår med Marina. Gick bra tycker jag så hoppas stängningen blir lika bra :) Nu ska jag skutta in i duschen så jag blir klar någongång!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0