torsdag

varit ute i stallet på förmiddagen och trimmat lite. Vi satte upp förhöjda trav/galoppbommar och gud vad fin han kändes efter det, så mjuk och precis så som det ska vara! Perfekt inför helgen tycker jag minsann. Medans jag väntar på att tvätten ska bli klar där nere i källaren så lagar jag lite lunch. Idag blir det sprödbakad torsk och rotfrukter i ugnen. Ser ut att bli riktigt gott, så får hoppas på att det smakar lika bra som det luktar!
 
Livet känns faktiskt riktigt bra just nu. Även om jag hade det 100 gånger bättre för exakt ett år sedan när vi var ute och reste, men får helt enkelt gilla läget. Känns som att jag kommer någon vart med mitt liv faktiskt :)
tänk om man kunde få va såhär brun nu....
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0