fredag

Helloooo friday! Har hunnit med att plugga lite på förmiddagen innan jag åkte hem till mormor och käkade lite lunch och sällskapade lite. Supermys va det, bästa mommo <3  Sedan åkte jag och hämtade upp mamsen och hennes vän som skulle till tåget. De ska till Stockholm med deras tjejgäng så jag tänkte att jag kunde va snäll och skjutsa så dom slapp åka buss och bli blöta när de går till stationen. Nu har jag precis kommit hem och slagit ner rumpan i soffan. Ska fortsätta skriva lite till tänkte jag innan jag får göra något annat. Haha, låter som att jag borde va klar snart kanske men det är mycket fix och trix när man ska skriva ett arbete. Man suddar, skriver till, suddar, gör om. Inte är det lätt att skriva sin första hemtenta på högskola!
 
Det blev inte riktigt som det var tänkt med Caesar idag så jag kanske måste åka ut och rida ändå. Så trökigt för jag hade lagt upp den här dagen så bra med plugg osv så vi får se hur jag gör. Jobbar imorgon också så får helt enkelt gör om min planering litegrann.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0