FREEEDAG

åååh vad du är välkommen underbara fredag!! Inte för att jag har så jobbiga och slitsamma veckor annars, men det är alltid skönt att veta att det är fredag och en härlig helg står på schemat. Jag har precis slängt i mig lite lunch, så det är gjort. Jag har även varit ute och ridit på Caesar redan också. Vi var ute och galopperade på den stora ängen i 190 typ, haha så himla härligt. Dock blir han stark som en oxe när man är på så stora fält. Men det var roligt i alla fall och så mysigt i det fina höstvädret :) Nu ska jag läsa lite i böckerna och se om jag hittar något intressant som jag kan referera och använda mig av till min inlämning. Sedan lite senare i eftermiddag ska jag träffa en del av klassen och köra pubrunda! ska bli skitkul, så nu får jag tagga till lite här heheh..
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0