Lördag

Det känns verkligen som att det är fredag idag, har inte en aning om varför haha. Men i alla fall så var jag och freddan på bio igår, the conjuring såg vi. Jösses vad läskig den var! Älskar att kolla på skräck, men ångrar mig alltid efter första läskiga scenen, men den var riktigt bra faktiskt. Kan tycka att de flesta skräckisarna kan vara så jädra mesiga och töntiga. Men den här var faktiskt sjukt bra, och spännande om inte annat. Den var dessutom baserad på en verklig händelse vilket jag tycker gör att den blir ännu bättre haha :) Rekommenderas i alla fall för den som gillar lite läskiga filmer. Klev upp i skaplig tid imorse och duschade och gjorde mig klar för idag var det första riktiga jobbdagen på body shop. Eller jag har ju varit där innan men idag var jag där 6 timmar och fick känna på helgmiljön. Riktigt roligt var det idag och känns som att jag faktiskt har lärt mig väldigt mycket. Så go personal är det också så det är underbart! Nu i skrivande stund har jag tagit en liten paus från pluggandet.
 
Var egentligen en tanke på lite utgång ikväll men jag känner att jag verkligen vill bli klar med arbetet idag och inte sitta imorgon i absolut sista sekund och skriva. Vi får se om jag hinner klart och kanske lite utgång :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0