Lördag

Igår efter skolan körde jag till Hudiksvall! Det gick väl bra fram tills att jag körde fel två gånger, hahah jag är tyvärr hopplös sådär.. Visste innerst inne att jag skulle köra fel, därför jag va lite nervös. Men sen kom jag fram i god tid iallafall så det var ju skönt. Vi startade en 130 på eftermiddagen där vi placerade oss. Vi kom trea :) när man minst anar så går han in och nollar. På något vis hade jag på känn att han skulle va snäll här, men sen när jag kom in på banan började han tjafsa vid utgången. Men sen tror jag att jag kom åt honom för han gjorde det inget mer sen efter det. Får se hur han är idag, kan ju hoppas att jag fick igenom det där igår så jag slipper ta det igen. Är en 125 klass som vi ska hoppa idag så det ska bli roligt :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0