måndag

Gud vilken bra helg det har varit! :) i fredags så var det väldigt lugnt för min del då jag skulle upp tidigt på lördagen. En riktig fetto helg har det  även varit haha, började med att äta max på fredagskvällen! Sedan på lördagen vankades det bröllop för min kusin. Minns inte riktigt vad stället hette, men jösses vad fint det var! Vi bodde ungefär fem minuter bort på en dressyranläggning, skithäftigt! och ''festen'' var på en stor gård med massvis med hus. Helt fantastiskt fint var det där. Så skulle jag vilja bo.. Allt var så himla fint i kyrkan och dom var så fina :) Fick supergod mat och det var så sjukt roligt på festen! Tänk att vår släkt har lyckats så himla bra på bröllopen som har varit ;)
 
Kom i säng vid 4 snåret och upp i skaplig tid vid 9 tiden och äta frukost innan vi skulle åka tillbaka till ''feststället'' och säga hejdå. Därefter var det 3 timmars bilfärd hem igen :) Man var ju skapligt mör igår kan jag ju säga men det var det värt!
 
Idag blev det lite sovmorgon innan jag skulle träffa emelie och catcha upp lite! Åt god lunch på mocca och sedan åkte vi till Valbo en sväng och jag fick med mig två tröjor hem. Nu har jag nyligen kommit hem och ska ta tag i att rensa lite garderob innan jag ska röra mig mot stallet och lite markarbetesträning.
en suddig kväll på phi phi :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0