måndag

Ja då var det måndag igen! Gick upp tidigt imorse och gjorde mig iordning för lite skola och en föreläsning. Idag var det om genusperspektiv och det var väl faktiskt ganska intressant. Känns faktiskt riktigt roligt att gå i skolan igen. I alla fall nu innan allt jäkla plugg och läsande sätter igång, haha. Men det verkar intressant och en bra klass, känns som att det är ganska viktigt.
 
I fredags försökte jag verkligen plugga men det gick väl sådär. Dels för att jag va trött och för att jag inte riktigt visste vilken bok det var jag skulle läsa i. Det finns ju en hel del böcker om man säger så.. Sedan i lördags var jag på stan med emelie på dagen och käkade lunch samt strosade omkring lite i det fina vädret :) Och på kvällen var vi hemma hos malin som har fyllt år! Så himla mysigt. God mat och härligt sällskap! Vi fick sedan skjuts in till stan och där blev det lite dans och drinkidrinki innan det var dags för att sooova.
 
Söndagen sket sig ju totalt i alla fall. Caesar var grisig i båda klasserna. Trodde faktiskt att han skulle va snäll, fick den känslan på framhoppningen. Hur fin som helst men han tjurade ihop helt. Dock fick jag över honom ändå i båda klasserna, och gick i mål på 6 fel i 120 och 0+4 i 130. Så himla tråkigt eftersom han är felfri på hinder och ska envisas om att va så satans dum. Det måste ju bara bli jobbigare när han gör så kan man ju tycka. Inte roligt i alla fall :( usch, han kan verkligen göra mig till världens gladaste samtidigt som han kan göra mig så ledsen.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0