onsdag

Fy fanken vad svårt det är att komma igång med en skrivuppgift. Men när man väl kommer igång tycker jag faktiskt att det är roligt att skriva. Jag har alltid gillat det och skrev myyycket och många sagor när jag var liten, och mycker dagbok skrev jag också. Det är så himla kul att skriva när det bara flyter på, men samtidigt är det så himla svårt att formulera sig rätt. Tex nu när man går på högskola, du kan ju liksom inte skriva lika som du gjorde på gymnasiet. Det känn som att du måste använda dig av så ''vuxna'' ord som jag knappt vet vad dom betyder haha. Åh guud vad jag önskade att jag var ett riktigt snille..
 
Nu ska man ju även skriva såkallade korrekta hänvisningar till litteraturen och ett speciellet referenssystem. Men jag har i alla fall skrivit en sida som jag är ganska nöjd med, 3 to go! haha, men det känns skönt som sagt i alla fall att ha kommit igång lite :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0