onsdag

Fick ingen sovmorgon idag jag inte.... Bilen skulle fixas för en lampa verkar va trasig, och inte kunde jag somna om sen heller. Så jag gjorde frukost och spelade lite spel på datorn, haha nördigt det låter jag vet men det var mysigt faktiskt. Gjorde toast med kantareller som jag hade i kylskåpet och lite yoghurt, möööms! Nu sitter jag i sängen och ska fortsätta plugga. Har lovat mig själv att jag inte ska kliva utanför dörren förrän vid 4 så det verkar bli en hel del plugg idag. Ska verkligen ligga i och försöka bli klar nu dom här dagarna så jag slipper sitta i helgen och i sista minuten. Så himla schyst av emmie som ville rida på Caesar på fredag så då kan jag finslipa det sista då förhoppningsvis :) Nu ska jag fortsätta trycka ner huvudet i boken och försöka åstadkomma något här.
 


Kommentarer
Emmie

Jag är schysst ibland, jag har mina små stunder ;) ;)

2013-09-25 @ 14:37:05
URL: http://lsgroom.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0