söndag

 
 
jösses vad tiden går snabbt, speciellt när man har roligt! Och som denna helg har bara runnit iväg. Jag har i alla fall haft en toppenhelg, men känner mig fortfarande helt slut efter i fredags haha. Jag börjar helt enkelt bli för gammal för att gå ut tror jag.... Min kropp och skalle hänger inte riktigt med. Igår hade jag och malin myskväll hemma hos mig. Hon kom hit, sedan åkte vi och köpte godsaker på willys, och sedan köpte vid med oss max på samma gång. En riktigt fettokväll men det var vi värda. Vi kollade lite film och hade det allmänt gosigt, en perfekt lördag enligt mig. Var bjuden på lite barty på olika håll men jag tackade duktig nej för jag hade verkligen inte orkat det hur roligt det än hade varit. Gick i la mig i skaplig tid så känner mig hyfsat utvilad faktiskt :)
 
var ute i stallet imorse och red och gjorde allt klart, och nu har jag kollat på studentfesten. Men nu är det dags att ta tag i livet känner jag. hej så länge :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0