söndag

Nu är jag precis hemkommen från Hudiksvall. Haft en sån mysig helg med underbara hästmänniskor! Resultatmässigt har jag också haft en riktigt bra helg, 3 pris av 3 möjliga. I fredags var vi trea i 130, hade lite tur då vi klonkade i litegrann i några hinder men annars va han bra. Igår vann vi 125, där kändes han också väldigt bra. Speciellt i den förhöjda omhoppningen hoppade han riktigt fint faktiskt :) Och idag avslutade vi helgen med att hoppa en 130. Han kändes bra hela rundan, men tyvärr petade vi ner sista hindret i omhoppningen. Så himla surt, för jag hörde inte ens att han rev+att vi hade snabbaste tiden...... Men det räckte i alla fall till en 7placering så jag är så nöjd med helgen ändå. Så glad att han inte dummade sig något. Man vet ju aldrig nu för tiden :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0