Tisdag

Igår var det en sån där härlig och effektiv dag! Ojoj vad jag blir glad då :) jag var ju som sagt i skolan först, sedan avverkade jag några timmar på jobbet. Så himla roligt, och jag får lära mig så bra och roliga saker! Speciellt som jag kan ta med mig vidare och som är väldigt bra för mig själv att veta också. Tex alla produkter som finns. Herregud säger jag bara vad jag har upptäckt massvis med produkter som jag ska köpa! Allt från smink, bodylotion, ansiktsprodukter, parfymer m.m, jag kan gör listan lång! Är så glad att jag fått chansen att få jobba där :)

Sedan var jag till tandläkaren efter jobbet, för att ta lite bilder osv. Sedan hämtade jag upp Freddan och så åkte vi ut till media Markt och kikade lite! Sedan var det faktiskt hem och bums i säng. Var så himla trött.. 

Alltså hur söt?! Ge mig!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0