tisdag

Idag har jag haft tvättid hela morgonen så det är väl ungefär vad jag har gjort. Har även pluggat lite, eller ja, åtminstone läst i en av alla böcker jag har. Tror faktiskt att det är rätt bok till och med, hejja mig. Blir lite jobbigt om jag ska läsa igenom allihopa på samma gång. Jag är ju tyvärr ingen bokmal för jag tycker definitivt inte att det är roligt att läsa, har aldrig tyckt och kommer aldrig att tycka heller för den delen. Önskar att jag tyckte det var kul, men icke. Tur är i alla fall att böckerna är ganska intressanta hittills.
 
De ringde också angående jobbet jag skrev om för ett tag sedan. Jag fick det!! Tjohooo :) Nu ska jag inte frysa utomhus hela vintern utan nu ska jag vara inomhus, på gallerian nian, på body shop! Känns roligt och det är blir nog en bra erfarenhet för mig. Blir nog även bra att ha lite extra på sidan av plugget. Dock blir det nog en hel del plugg på alla produkter men det blir nog bara roligt. Älskar ju produkterna där så det ska bli roligt att lära sig lite mer om det, och även att stå i butik :) Kul att något går bra nu i alla fall.
 
Fast skulle hemskt gärna vara i bali också, önskar jag kunde vara på två ställen samtidigt!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0