Torsdag

Idag har det varit en fartfylld dag tycker jag minsann! Jag har varit i skolan och pluggat, sedan varit och käkat lunch med Rebecca och Clayton på nian:) har även varit duktig och köpt mig en kalender så jag får lite struktur på livet nu när man är student och allt. Känner att jag har för dålig koll på allt och ingenting. Sedan raka spåret hem och vidare till stallet! Där har jag donat, packat och ridit såklart. Cessan fick sig även en dusch så nu är han både nyklippt och ren :) alla grejor är packade eftersom vi ska till årets sista utomhustävling, buhuuuu. Känns jättekonstigt.. Älskar att ha utomhussäsong! Mamma och Malin åker imorgon på förmiddagen men jag ska däremot åka efter 12 någon gång eftersom jag ska gå i skolan. Tur som jag har så ska linnea köra dit mig, så himla snällt då det inte fanns något lämpligt tåg så jag hinner starta. Men nu får jag skjuts och hinner med min klass på fredagen hihi :) tur man har snälla vänner! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0