Torsdag

Det har pluggats lite här hemma men det gick väl sådär. Annars då, hela dagen? Jag har varit i stallet och hoppat lite på Caesar, sedan hem. Och jag har även roat mig med att bygga ihop ett badrumsskåp. Det tog mig över två timmar(!!!) och jag tänker aldrig mer göra om det. Fy faaaan vilken jävla uppgift. Inte nog med att det tog sån tid så var det en skiva som gick sönder..... Jag tappade en grej på den skivan och då lossnade den från väggen. Så nu satte jag en bok under, skit fult men what to do? Bra lösning ändå på nå vis! Men så typiskt att det händer mig, alltid.... Aja nu är det uppe iallafall och den passade bra i mitt lilla badrum. 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0