torsdag

Jösses vad jag är trött idag. Det är så konstigt att man blir så trött när man egentligen inte gör något riktigt ansträngande. I och för sig blir jag jättetrött i skallen efter att jag varit i skolan och lyssnat på föreläsning. På något sätt är det så himla sövande att bara sitta och lyssna. Visst antecknar jag ju också men jag är ju inte så aktiv som jag är på en jobbdag liksom. Man blir lite mosig av att vara student verkar det som.
 
Nu ska jag faktiskt ta och gå och lägga mig tror jag. Är mätt och belåten så då kommer jag kunna sova som en stock :) Jag har en rätt jag faktiskt nästan gör en gång i veckan som jag typ älskar. Kycklingfiléer som jag skivar i småbitar och som jag sedan steker med vitlök. Därefter häller jag i vitlök/parmesan cremefraice tror jag att det är och lite soja (salt och peppar såklart också). Det blir så jädrans gott och till det äter jag matvete. Kan jag rekommendera starkt. Har faktiskt kommit på den rätten själv, så lite stolt är jag allt. Tycker det är så roligt att slänga ihop nya maträtter! Nä nu ska jag borsta gaddarna, puss på er :)
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0