torsdag

Nu händer det stora grejer i mitt liv faktiskt. Blev inringd från högskolan i gävle och de sa att de hade kommit ner till min reservplats på informatörsprogrammet. Ville jag gå, eller skulle jag lämna återbud?
 
Jag tackade ja till slut i alla fall och det kändes faktiskt rätt. Har känt att jag vill börja plugga nu och det kunde ju inte komma lägligare. Dock lite tråkigt att jag har missat två föreläsningar+nollningen. Känner knappt igen en kotte i hela klassen så det är ju lite wierd. Hade ju varit kul att varit med på nollningen och lärt känna lite folk. Hann inte prata med så många idag innan föreläsningen, får helt enkelt ta tag i det på måndag när nästa lektion är! Men det verkar va en schyst klass i alla fall tror jag, och hoppas såklart. Dock lite nervöst eftersom de redan har känt varandra ett tag och även hunnit lära känna varandra lite. Men det ska nog gå bra tror jag :)
 
Annars då? har fått mycket jobb nu på slutet också, skooojsigt! Vi får se hur mycket jag kan jobba nu när jag ska ta tag i plugget, men lite hade jag tänkt arbeta i alla fall, dels för att det behövs och för att det är roligt :) Ska även tävla på söndag med Caesar. Han ska få gå en 120 och en 130. Vet inte alls hur han kommer vara eftersom han va så himla dum sist i Tierp. Förhoppningsvis sköter han sig, men man vet aldrig.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0