Lördag

En efterlängtad lördag är nu kommen! Jag har bland annat hunnit med att longera Caesar imorse på ängen. Han var riktigt duktig idag och inte alls sådär dryg som han kan vara ibland vid longering. Sedan åkte jag hem igen och tog med mig Freddan ut på en promenad i det underbara vädret, utan tjocktröja dessutom!

Sedan var vi på brunch uppe på Hedvigs trädgård. Har aldrig varit där men hört rykten om att de ska vara en superfin brunch där uppe och det vill jag lova att det var. Hur mycket gott som helst och det var så mysigt där! Kan varmt rekommenderas :) 

Nu medans jag väntar på lina som ska anlända från Uppsala så ska jag ta tag i lite dammsugning och annat smått och gott. Kanske sitta i mina nya fina stolar på balkongen en sväng i solen också ;) 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0