måndag

Tänkte precis gå ut och ta en PW men då såklart börjar det regna. Snacka om att det är konstigt väder. Först satt jag ute på balkongen och solade lite innan det blev mulet. Därefter kom regnet och sen blev det sol igen och nu är det mulet. Så jag körde lite olika övningar här hemma istället och gick en sväng på bandet. Dock är det så trist att gå på bandet även om man kan se på TV samtidigt, haha. 
 
Nu ska jag försöka sätta igång med lite plugg, har haft det i bakhuvudet hela dagen men har verkligen haft noll inspiration.. Vi ska denna gång skriva ett tal som väcker ilska. Har ingen aning om vad jag ska skriva om och det är så svårt att bara komma på något på rak arm. Skulle ju lätt kunna skriva om typ djurplågeri men det är jag nog inte ensam om att skriva och jag vill inte skriva om det heller för att det ligger mig så nära hjärtat och jag blir så illa berörd. Så har ni något tips får ni gärna dela med er!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0