måndag

Jag måste erkänna att det har varit en rätt seg dag idag, men den blev genast lite bättre när jag fick skypa med min brittson <3 Jag får sån energi och blir sååå glad bara jag tänker på att vi ses snart :D Annars har jag åtminstone åstadkommit lite idag. Har varit i stallet och ridit en sväng i ridhuset med mamma som sällskap. Han kändes verkligen jättefin idag och det är så roligt att rida när emmie har ridit honom, haha. Det känns lite lyxigt på något vis. Hon har haft honom i helgen när jag varit borta och jag blir så glad att jag har så snälla,hjälpsamma och underbara människor runtomkring mig. Uppskattar verkligen all hjälp jag får med caesar, vad det än kan vara :). Vi har kommit en bit på väg men tror nog att vi kan gå ytterligare några steg längre och bli snäppet bättre!
 
Nu sitter jag och knåpar lite med plugget, men tror jag överlämnar det till morgondagen....
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0