Måndag

En måndag som är som en söndag. Inte mig emot då veckan kommer kännas alldeles lagom kort! :) Det har varit en lång och härlig helg iallafall som började redan i onsdags för mig kan man säga. Haft den bästa helgen på länge måste jag nog erkänna som har bestått av tävling och så har ju min bestie varit hemma i ett par dagar nu!

Tävlingen igår är jag nöjd med. Hade två nedslag där jag får ta på mig ett av dem då jag la honom i skiten på en oxer. Rev även insprånget i kombinationen som var en trippel så det var ju lite tråkigt, en trippel river man ju aldrig annars. Men jag var supernöjd med rundan ändå och allt kändes så himla enkelt ändå. Vi har startat en 135 innan och det var i somras. Hoppade 1an och sedan var han istadig så vi blev uteslutna, så man kan ju nästan säga att detta var första haha. När jag köpte honom hade han startat 130 så nu debuterar vi tillsammans på dessa höjder :) 

På kvällen var det påskmiddag hos mormor, huuur mysigt som helst. Sedan plockade Brittson upp mig så hade vi film och myskväll hemma hos mig! 

Idag tog vi en lunch på Java innan hon skulle åka tillbaka till Oslo och jag är så glad att vi hunnits ses så pass mycket under helgen. När jag kom hem satte jag mig på balkongen och solade i bara bikini. Jag har säkerligen 25+ här och det är ju så jäkla härligt!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0