Onsdag

Idag är det sista april och vad brukar man göra då? Jo, festa. Men det bojkottar jag iår. Andra året irad nu och det var så jäkla skönt att vakna upp dagen efter och va pigg. Skulle egentligen varit ett gäng i Uppsala nu på dagen och suttit i parken och druckit rosé och därefter grillfest men jag tackade nej till det i sista sekund. Hade verkligen varit superkul men jag var liksom inte nå pepp alls så jag bestämde mig för en lugn dag helt enkelt. Dels för att jag var så sliten efter i lördags och sedan har vi en ångesttenta som ska in på måndag... Och hade jag varit på gasen idag så vet jag att både idag och imorgon går bort eftersom jag inte lär öppna datorn ens dessa dagar isåfall.

Nu på dagen iallafall har jag hunnit med att ta en sovmorgon, ridit på Caesar och varit ute på en pw i boulongern! Nu ska jag knyta på mig skorna och åka iväg och handla lite. Vad som händer ikväll återstår att se! Det känns så konstigt eftersom man alltid, varje år, har haft stora planer på sista april, haha..







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0