onsdag

Nu är det inte så många serier som jag följer längre. Förr var det typ ensam mamma söker, bonde söker fru, paradise, blacklist osv osv. Jag hade typ flera program om dagen jag ville följa och jag kunde planera mina dagar utefter dem, haha. Hur tragiskt..? Men nu däremot är det topmodel och kickstart. Det sistnämnda gillar jag sjukt mycket, dels för att jag gillar tjejerna som är med och sedan är det så kul att se att de faktiskt strävar efter något. De är otränade men ändå har de en sån jäkla go i sig, ser fakitskt upp till dem när det gäller det. Jag har aldrig riktigt vetat vem petra och fanny är men nu har jag börjat följa dem mer på deras bloggar faktiskt, så jäkla balla. Sara vet man ju vem det är sedan tidigare och alla 3 tjejerna verkar vara så himla gulliga och härliga. Skulle vilja vara kompis med dom typ, haha <3 
 
Jag är ju inte sådär jätteintresserad av träning och att gymma, men däremot kan jag tycka det är kul och mysigt att ta promenader och springturer. Men efter att ha sett avsnitten hittills så blir jag typ taggad att komma igång med lite mer styrketräning! Det kanske får bli ett gymkort...
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0