onsdag

Idag har jag tagit en dag ledigt från allt som har med skola att göra, och det var så jäkla välbehövligt. Har gått och gruvat mig för tentan som lämnades in igår! Men nu är den ur världen förhoppningsvis om jag inte får någon komplettering eller omtenta om jag har riktigt otur. Som sagt så har jag tagit det riktigt piano idag. Nu på eftermiddag har jag och freddan varit på ica maxi och handlat litegrann och sedan har jag städat och donat lite här hemma innan det blev middag! Schnitzel, potatis i ugn med fetaoströra, mmmhm :)
 
Försökte även sitta ute och sola lite idag men det är lite för kallt fortfarande. Vill ju sätta igång med brännan inför sommaren så snart som möjligt liksom! hehehe.. Dock kommer jag nog inte bli såhär brun som jag var hösten 2012...Helt sjukt brun var jag ju faktiskt! åååh vad jag längtar tillbaka :(
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0