onsdag

Welcome onsdag med nästan lite solsken! Man blir genast lite gladare när man drar upp rullgardinen och ser att det inte regnar. Jag har precis käkat lite frukost och läst tidningen. Inte alla dagar man har dessa lugna mornar, så det är helt enkelt lite bra att passa på när man kan. Sprang även ner i tvättstugan för att se om det fanns tvättid nu på morgonen istället för min bokade tid ikväll. såklart var det upptaget nu, så jag får helt enkelt ägna min tid åt att tvätta och packa ikväll istället, i sista minuten som vanligt. 
 
Nu sitter jag och pluggar lite inför en grej som ska redovisas imrogon. Dock kommer inte jag vara med eftersom jag flyger till London imorgon. Men jag får såklart bidra med mitt strå till stacken ändå :) Ska åka ut till stallet lite senare och longera Caesar tänkte jag, och sedan ikväll ska jag iväg på möte kl 18 och sedan TVÄTTA TJOHOO.
 
En brunhårig anzoo. När jag har varit blond ett tag vill jag ALLTID bli brunhårig igen. Så nu sitter jag här och är sugen på att bli mörkare igen. what to do?
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0