onsdag

Jaha, då var det bara att sätta igång med packningen då... NO EXCUSES. Men det känns fruktansvärt skönt att vara klar med tvätten iallafall och klockan är inte ens 8 liksom. Men innan jag fortsätter med packningen tänkte jag skriva några meningar här nämligen!
 
Jag har longerat Caesar idag och jag tyckte faktiskt att han trampade på rätt bra. Han har lite svårt för att lyssna på mig ibland och jag börjar faktiskt helt seriöst tro att han har fel på hörseln ibland. Men jag tyckte att galoppen börjar bli lite bättre för annars brukar han nästan jämt få korsgalopp lite titt som tätt. Men idag var det som sagt bättre och med lite övning tror jag att det blir superbra :) Har ju faktiskt bara longerat honom med den där selen 3 gånger tror jag det är. När jag kom hem blev det ju tvätt för hela slanten så man springer ju som ett skållat troll upp och ner från tvättstugan. Sedan kl 6 var det möte ute på gpk eftersom vi ska ställa upp med ett DIV 1-lag. Det ska bli så jäkla roligt och sen är det lite extra kul att det är vänner som jag känner sen långt tillbaka och några av oss har ridit i lag förr tillsammans, fast på ponny. Sen är det två nya som vi träffade idag och dom verkar jättegulliga så de kommer bli kanoners tror jag! Första omgången är den 4 maj i tierp och sedan är det två omgångar uppe i sundsvall som är lite mer avgörande. 
 
Nej nu ska jag minsann försöka packa åtminstone någorlunda klart här. Vet ju att jag kommer vända upp och ner på väskan ett X antal gånger innan den stängs för sista gången imorgon. 
 
IMORGON ÄR DET LONDON SOM GÄLLER!!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0