Söndag

Helt sjukt vad fort helgen har gått! I fredags hade jag och Brittson myskväll med vin och massa prat. vi var hemma här en sväng först och sedan gick vi till brända och åt lite! Världens bästa tjej bjöd mig på mat också, huuur bra? <3 sedan gick vi till slick och mötte upp ett gäng och körde järnet! Hade typ världens härligaste kväll :D Får ju inte glömma bort tävlingen på fredagen heller kom jag på... Vi hade ett ner i omhopp men det kändes bra ändå tycker jag :)

Jag vaknade upp pigg och välmående på lördagen och åkte ut till stallet vid 9 tiden. Hämtade Caesar och åkte ut till Lervik igen och startade en 130. Han kändes verkligen kanoners och det blev faktist en vinst. Väldigt otippat då det är en stor tävling för mig med grymma ekipage :) så himla roligt och jag blev hur glad som helst verkligen. På kvällen var jag helt död så det blev en hemmakväll med film och götta!

Idag ska jag starta 135 nu på morgonen så ska strax åka ut till stallet. Hoppas att han inte kommer vara trött idag, men han har ju fått sovit i sin egen Box iallafall så han borde vara välmående :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0