tisdag

Idag var skolan helt okej må jag säga eftersom jag till och med hängde med ordentligt på föreläsningen. Imorgon är det en redovisning för mig och min basgrupp och sedan har vi någon redovisning vi ska göra ensamma nästa vecka som jag oroar mig lite för. Därefter får vi ut ännu en hemtenta och sedan kliver vi på första årets sista kurs! Helt sjukt att jag har redan pluggat i ett år liksom, two to go. Iallafall så trivs jag väldigt bra med min utbildning och jag tycker det faktiskt är rätt kul att hålla tal. Känner verkligen att jag har utvecklats enormt tack vare talen vi haft inför klassen. Så jag kan verkligen rekommendera min linje :)
 
Efter skolan käkade jag och rebecca lunch på stan och jag har även hunnit förbi banken för lite deklarationshjälp. Guuud vad jag hatar allt sånt där krångel. Fel att bara dra rätt skatteavdrag från början och slippa deklarera? Så sjukt drygt bara. Fick även betala tillbaka så det suger ju ännu hårdare. Och krångligare blev det eftersom att premierna som man vinner på tävlingarna också ska skattas och jaaaa hallelujah.
 
Nu däremot sitter jag och freddan på balkongen och solar lite. Försöker plugga litegrann men det går väl sådär... Ska försöka lägga lite fokus här nu innan jag ska röra mig ut till stallet för årets första utomhusträning!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0