tisdag

förstod nästan att jag skulle vakna upp till detta trökväder idag. Det har varit för bra väder för att det ska vara sant och idag kom minsann bakslaget! Jag som hade tänkt ta mig ut på en promenad imorse men icke sa nicke om det ska regna. Istället sitter jag och käkar lite frukost och ska repetera dagens tal litegrann så det åtminstone sitter någorlunda. Usch talet som jag skrivit tills idag är jag inte alls nöjd med. Det är så luddigt och jag förstår knappt själv vad jag har skrivit, haha. Ångest hejhej! Sedan fick vi ut detta moments hemtenta igår och det lär ju bli min död. Känns som att jag alltid säger så haha men denna var inte rolig alltså, fy fanken. 
 
denna dag hade jag min första föreläsning som informatör.... Ganska sjukt att det snart är ett år avverkat!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0