tisdag

JAG DÖR vad trött jag var när jag klev upp. Har inte sovit så bra den senaste tiden så när jag väl kliver upp är jag typ hur trött som helst. Iallafall så är det plugg idag igen heeeela dagen eftersom vår hemtenta ska in ikväll. Dum som jag är satt jag inte med den något alls nästan i helgen på tävlingen eftersom jag var så trött när jag kom hem till hotellet. Blev långa och sena kvällar där så när man väl kom hem så ville man bara mysa ner i sängen och ta det lugnt. Men men, idag får jag skylla mig själv att jag inte är klar och har skickat in. Men det är skönt ialalfall att man har hela dagen på sig idag. Ikväll är det träningen igen och antar att det blir rätt lugnt eftersom jag har tävlat i helgen. Han fick ta det ganska lugnt igår för tror faktiskt att resan tog rätt hårt på stackarn :)
 
Well well, nu ska jag dyka ner i plugget och försöka bli klar med skiten! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0