torsdag

Det blev en härlig pw i solen med sandra imorse! Trötta ben var det dock när jag kom hem och åt lite frukost. Inväntade jenny som till min stora glädje ville sällskapa mig i stallet. Vi åkte ut och jag tror nog att jag fick till ett ganska bra pass ändå. I början var det inte speciellt bra, men sedan i slutet så trilla poletten ner minsann och det är ju alltid roligt. 
 
Nu är jag precis hemkommen och ska hoppa in i duschen. Jag har tänkt att jag ska börja på nästa veckas tal idag då jag har fullt upp i helgen och måndag. Så det kan vara skönt att åtminstone komma igång och bli någorlunda klar. Har ju även ett tal till jag måste skriva eftersom jag var i London när det gjordes... Sällan jag ska skjuta upp saker och ting.
 
 


Kommentarer
Jempa

Jag älskar juu att följa med ut till Cessan!

2014-04-24 @ 15:58:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0