torsdag

Det känns som att det är fredag idag, men icke. Sen så glömde jag bort bloggen helt och hållet igår, hade saker och göra hela dagen så då fick bloggen lida lite minsann. Jag var ut och longerade Caesar på morgonen och det gick väl sisådär. Vi hade några dispyter och ja, det var inte våran dag helt enkelt. Gick en promenad med honom när jag var klar och sedan åkte jag hem. När jag duschat och ätit lite åkte jag till skolan och mötte upp Rebecca. Vi skrev ut våra tal och sedan övade vi lite innan det var dags. Vi var så få denna gång så det kändes ganska enkelt faktiskt, tyckte till och med att det var roligt! Det gick väldigt snabbt och smidigt så vi var klar på 40 minuter typ. När jag kom hem drog jag med mig freddan på en promenad innan det var dags för mig att jobba ett par timmar.
 
Fick även stänga och det var ju första gången. Visserligen var Jannice med men jag fick göra allt själv och det gick mycket bra tycker jag :) Sen mötte jag upp freddan för lite käk på olearys. Vill aldrig gå dit i vanliga fall för tycker att maten är sisådär och sedan tycker jag att det är så dålig service där. Men denna gång var det okej åtminstone och jag blev ju mätt, haha. 
 
Idag har jag tagit en prommis med emelie och nu sitter ja och väntar på att brittson ska höra av sig. Hon är hemma och vi ska äta lite lunch när hon är klar hos sin frisör. Dags för mig att lägga på ett kol nu så att jag blir klar någon gång, är typ vrålhungrig... När vi är klara på stan ska jag åka ut till stallet och rida och sedan packa alla grejor inför morgondagen och helgens tävlingar.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0