fredag

Caesar är klar för dagen och det var ett ganska jobbigt pass vi hamnade i. Hoppade lite, som jag planerat, och sedan försökte jag rida som jag gjort senaste veckorna men det gick sådär faktiskt. Han var lite smådryg och pigg efter att jag hoppat och det är väl inte så konstigt med tanke på att han tagit det lugnt i två dagar nu. Han får godkänt iallafall och han avslutade såsom jag ville. :) Får se till att trimma igenom igen imorgon innan tävlingen som är på söndag! Årsdebuten med andra ord.
 
Nu är jag nybadad och fräsch och har satt mig med mina pluggböcker igen. Tjohoo så det ska jag roa mig med fram till i eftermiddag. Ska iväg på middag vid 18 snåret, och därefter får vi se vad som händer och sker.
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0