fredag

Har haft en helt underbar kväll med mormor, mamma och malin. Vi var hemma hos mamsen i mitt förra hem i strömsbro (känns som mitt andra hem fortfarande, så jag räknar det till hem) och blev bjudna på trerätters. Så mysigt var det och god mat! Är nyligen hemkommen därifrån nu och ska strax sussa. Ligger i sängen för tillfället och läser lite bloggar och kände helt plötsligt ett sug på att bli mörk igen. Haha, alltså jag är helt hopplös... Men jag tycker verkligen att det är sååå fint att vara mörkhårig, men jag kan inte bestämma mig över hur jag vill ha mitt hår! Det slutar ju alltid med att jag tröttnar på att färga utväxten och går tillbaka till blond, men nu är jag verkligen så himla sugen igen. What to do?
 
Här är jag lite mörkare än vad jag är nu, men som sagt funderar på att bli mörk mörk liksom...
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0