fredag

caesar är motionerad, jag är motionerad, nybadad och dags för lite plugg återigen. Hallelujah..... Sen blir tokig på alla som lägger ut bilder på när dom är i thailand eller vart fasen de nu är, BLIR SÅ AVIS! Det är helt sjukt att det är snart är 1,5 år sedan jag åkte iväg. Jag minns det som att det var igår... Jag har verkligen bestämt mig att jag ska ta mitt pick och pack och dra en sväng sen när jag pluggat klart. Kom ihåg att det aldrig är försent :)
 
Förra året åkte ju jag och freddan i maj också, hur underbart som helst. Verkligen en perfekt tid att åka och vi var ju i cypern och där var det så härligt. 30+, fantastiska restauranger och det var så fint där vi var. Sen var de ju även skönt att komma hem och va lite brun när sommaren precis var på ingång! Får se till att jag får mig en resa i vår/sommar så jag har något att se framemot..
 
Den här damen ser jag upp till. Drog till mexico ensam efter studenten, backpackat typ överallt, pluggat i barca osv osv. Önskar att jag också vågat/vågar... Behöver bli lite modigare och jag önskar verkligen att jag rest mer, men som sagt så var jag nog inte redo tidigare heller för då hade jag gjort det. when it's time, it's time :) Har ju faktiskt hela livet på mig förhoppningsvis!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0