Fredag

Idag är det fredag och jag är ledig från både skola och jobb, såå skönt! Dock ska jag sätta mig och läsa lite nu eftersom vi har så jäkla mycket nästa vecka. Retorik är inte att leka med vill jag lova. Det blev lite fel nu när våra föreläsningar denna vecka blev inställda så nu ligger vi efter rätt mycket och ska ta igen det nästa vecka när vi redan har typ dömycket, skjut maaah. 
 
Var ute i stallet och red imorse på cessan. Hade lite sällskap av emmie en stund så det var trevligt! Tycker det gick helt okej med tanke på att han inte gått ordentligt denna vecka och slutet av förra så får nog vara nöjd med läget ändå. Tävling söndag så imorgon blir det trimmning och se så allt stämmer inför tävlingen :)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0