friday

Tror jag fick in tolv timmarssömn inatt, haha. Snacka om att va trött! Men det tog på krafterna att vara nervös och hålla tal igår tror jag. Förövrigt är jag nöjd med mitt tal, och allt gick jättebra även om man var så jädra nervös när man gick fram och ställde sig. Shaky hands om man säger så... Talade om att barbie förleder ungdomen och det är ju ett ganska aktuellt ämne så det var passande tyckte jag. Fick bra kritik efteråt också så det var ju extra kul! :) Nu har vi en salstenta kvar på torsdag sedan är första kursen i retorik klar (om man klarar tenta dvs......) och sedan sätts den andra kursen igång snabbt därpå. Då kommer vi ha ett tal i veckan och det är ju faktiskt skitbra egentligen för jag behöver verkligen bli bekväm med att stå inför folk och prata. Jag tycker det är roligt att hålla tal men nervositeten blockerar mig lite och det tycker jag är jobbigt. Så jag ser framemot nästa kurs faktiskt med en grym lärare! 
 
Nu sitter jag faktiskt och pluggar lite, precis som jag kommer göra varje dag fram tills torsdag... jippi, vilket kul liv. Jag och min pluggbubbla <3 Ska åka ut till stallet vid halv 2 och rida med mamma, sedan hem igen och plugga. Ikväll blir det iallafall middag ute på ett nytt ställe här i stan, vid namn Klassic eller något sånt, får uppdatera er om det senare :) Vi hade sån tur, det var ett par som precis hade lämnat återbud så vi fick det bordet. Är ju fullt överallt ikväll så snacka om tur. Bra karma helt enkelt!
 
Hade mer än gärna firat alla <3 dag i thailand, men får nöja mig med detta tror jag.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0