Måndag

Har haft en bra dag på jobbet och sedan var det bara raka spåret hem för att plugga med basgruppen. Det gick bra må jag säga så vi får hoppas att vi tänkt rätt när vi går igenom detta imorgon :) Nu har jag precis ätit lite middag och ska strax åka ut till stallet för lite markarbetesträning. Just nu ligger caesar i hårdträning inför det kommande året och jag hoppas innerligt att han kommer att sköta sig iår och inte bete sig som han gjorde förra året. Man kan ju hoppas att han växt ifrån det där, han är ju trots allt 10 år nu ;)
 
Sen måste jag bara berätta min dröm inatt. Det är typ tredje natten nu jag drömmer om paradise, och att jag är typ bästis med alla där inne. Inatt löd drömmen att paradise hotel var hemma på gården i Hille. Jag, Aina och jeppe höll ihop mest och jag snackade riktigt mycket skit om Paow för att hon var så klängig och dryg. Det var så verkligt att när jag vaknade blev jag förvånad när jag låg i min säng i stan. Verkar vara lite besatt av paradise?
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0