Måndag

Då var det ny vecka och nya tag kan man säga! Men det är minsann en bra känsla på något konstigt vis ändå. Är nog gårdagen som sitter i hjärnan fortfarande och då kan jag inte vara annat än glad. Men vaknade upp pigg imorse för en gångs skull och åkte till skolan. Min fina basgrupp kämpade på bra idag så vi blev klara i snabbt och efter det tog jag och rebecca en tur till icamaxi för lite handling. Så himla mysigt att bara strosa runt där och kika bland hyllorna! Fick med mig en del hem så nu ekar det inte i kylskåpet längre. Att handla är ju lite utav veckans höjdpunkt typ, LOVE IT! Nu däremot ligger jag i soffan och ska strax åka ut till stallet. Emmie ska longera caesar idag så vi får se hur det går. För mig brukar det gå sådär men han har nog lite mer respekt för henne än för mig ;) hehe.. Lägger upp bevis senare!
 
såklart att det dyker upp ett rödlyse mitt emellan ögonbrynen också, gotta love it.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0