måndag

Jag tog mig till stallet iallafall vid halv 2 tiden efter att jag pluggat ett par timmar. Det var ju så himla fint väder ute så jag kände att jag behövde komma ut lite. Tror det var bra för mitt lilla huvud också att få lite frisk luft. Jag krigar på här hemma och nu är det iallafall dags för lite middag mitt upp i allt. Tycker ändå att jag kan en hel del, men när det kommer till troper och figurer som det så fint kallas så tar det stopp. Latinska ord som man ska kunna och ha en förklaring till dessa, typ 45 stycken.... tjohoo. HELT SJUKT.
 
BTW så var jag ju på bio igår också, så jag freddan och mange såg 12 years a slave. Jag döööör va den var hemsk. Fy fan. Kan inte fatta att det faktiskt finns männskor som har har det så eller åtminstone har haft det så. Tvivlar inte en sekund på att det förekommer idag och jag hoppas innerligt att slaveri avskaffas. Urk, vill nästan inte ens rekommendera den för det gjorde ont i hela kroppen när vi satt inne i salongen.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0