onsdag

Idag är dagen före den stora dagen. Mitt livs första riktiga tenta, eller åtminstone salstenta. Liksom, hur gör man? Har man med sig en stiftpenna och sudd, har man med sig fika? Usch, hatar att göra såna där nya saker... Iallafall vet jag vilken sal vi ska vara i, dock inte var den ligger. Det finns ju en tendens till att gå vilse på skolan, nästan som en djungel att hitta till nya salar och nya byggnader. Det känns iallafall hyfsat bra och jag tror och HOPPAS att det mesta sitter nu. Det är nästan försent för att börja plugga in något nytt nu för min hjärna är helt fylld med massa troper, figurer, statusläran, pistis, partes, entymem, paradigm osv osv, listan kan göras lång. Men idag så det endast repeteras hade jag tänkt och se till att allting sitter, iallafall någorlunda bra. Att ha en tenta framför sig är ju rena rama stressmomentet, helt sjukt.
 
 
GE MIG SOMMMAAAAR <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0