Onsdag

Haha vilket roligt liv man verkar leva. Det enda jag uppdaterat om i en veckas tid är PLUGG, men snart hörrni era stackare som ändå håller er kvar här, då är det över. Iallafall för denna gång... Det är inte en salstenta så långt ögat kan nå, utan då blir det lite hemtentor igen och jag gillar nog det lite mer faktiskt. Har fått stressfinnar, och har varit allmänt yr hela veckan, och har egentligen inte hunnit med något. Skulle behöva städa lägenheten, gå på stan, handla, tvätta, göra matlådor, osv osv och listan kan även här göras lång. 
 
Denna helg ska jag se till att njuta ordentligt, för jag tänker inte läsa ett enda ord då. Freddan fyller år på fredag så vi ska fira honom litegrann då, jag ska rida på cesse och BARA ta det easypeasy. Lördag är det jobb 10-16 sedan har vi ltentafest, woppp. Men vi får väl se om vi skålar eller om vi sörjer, det visar sig imorgon. Söndagen går väl till för att vara bakis antar jag, som back in the days. Fast jag blev aldrig bakis förr, det har kommit på äldre dar. Kan ju tänka mig hur jag kommer må när jag är bakis och 50 år, det kommer inte bli roligt vill jag lova. 
 
Nä, nu ska jag återgå till plugget igen, adioooos amigos.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0