SVAR PÅ TAL

Det här är verkligen inget försvarsinlägg, utan endast svar på tal.
Blir så sjukt trött på att en patetisk människa går runt och snackar massa skit om saker hon inte har en aning om. Bl.a. att jag har köpt min framgång (caesar), att jag rider 120/130 endast för att få pris osv osv. Den personen kan gärna få hoppa upp på caesar och rida lite så får vi se hur det går och hur många steg framåt det blir. Kan säga direkt att C verkligen inte köptes för en stor summa och kan även berätta att det har varit mycket blod, svett och tårar under de två år jag har haft honom. Jag har slitit, tagit hjälp (som jag uppskattar tusen gånger om)och fortsatt nöta på ändå och det har verkligen inte gått på räls framåt. Jag har flertal gånger varit nära på att göra mig av med honom och sluta för att han var varit ett riktigt as under vissa perioder. De som känner ''oss'' eller de som har sett regelbunda träningar och tävlingar vet precis vad jag menar. Är så himla glad att jag faktiskt inte gav upp ändå trots motgångarx1000, dels för att det faktiskt har gett resultat och för att jag tycker om honom så himla mycket även fast han är jäkligt speciell. Hade inte jag fått hjälp av de grymma personer jag har runtomkring mig hade det ju aldrig gått. 
 
Och kan ju även svara på det där med att ''jag rider 120/130 för att få pris osv''. Idiot säger jag bara, du måste vara så jäkla okunnig. Jag är typ höjdrädd och har aldrig varit den som vill skynda upp i klasser. Av vilken anledning ska jag skynda mig upp i 140 för  att slå ihjäl mig eller styra undan hinderna för att jag inte vågar? Jag började med att starta 1m och 110 på C på vår första tävling, för både min och hans del. Sedan har vi sakta men säkert trappat upp och när vi blivit stadiga på en höjd känns det okej att kliva upp en klass. Nu har vi blivit stadiga och har tagit segrar och placeringar upp till och med 130, och jag känner mig faktiskt redo för 140 nu. (även fast jag kommer typ döööö för det är så högt.) Tycker det är rent ut sagt idiotiskt att skynda sig upp i klasserna. Man ser så tydligt när ekipage inte är redo och det ser även förjävligt ut många gånger. KORT OCH GOTT, jag känner mig hellre bekväm och säker i en klass istället för att riva ut mig i en klass vi inte är redo att starta i.
 
Så pinsamt och det tyder endast på hur okunnig och avundsjuk människor faktiskt kan vara. Tragiskt.
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0