tisdag

Alltså detta väder gör seriöst mig lycklig. Det är helt sjukt vad lite solstrålar kan göra med min kropp och själ. Har varit lite deppig ett tag men nu är det andra bullar minsann. Såg liksom inte ljuset i tunneln i tentaångesten, men nu är den över, iallafall för en liten stund. Och solen, i love you<3 
 
Tog en promenad i det fina vädret i en vårjacka till och med, svettades och det var ju inte igår man gjorde det. Eller i lördags på dansgolvet, men det var ju inte i träningssyfte. Var även och hämtade böcker i samma veva inför kommande kursen, så första föreläsningen blir på torsdag istället. Vet inte riktigt hur det blir nu när vi missar en föreläsning för att läraren var sjuk. Men det löser sig säkert :) 
 
Nu ska jag och basgruppis göra lite frågor och sedan ska jag åka en sväng till köpis och uträtta massa ärenden!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0